Nike

Uključivost, održivost i neumorna inovacija koncepti su ugrađeni u DNK brenda. Naravno, uz odličan dizajn. Nike je globalni div koji je uspio prigrabiti gotovo 30% cijelog tržišta sportske opreme za sebe.

Riječ je o jednoj od najvećih i najstabilnijih tvrtki, koju se divi cijeli svijet. Pa, barem 150 milijuna obožavatelja na njihovom Instagramu. Phil Knight i Bill Bowerman započeli su 60-ih godina, tada još uvijek pod imenom Blue Ribbon Shoes, koje su zadržali do 1971. Osam godina kasnije, osmislili su Air tehnologiju, koja se pak pokazala kao jedna od najvažnijih prekretnica. Pet godina kasnije, potpisali su ugovor s Michaelom Jordanom kako bi stvorili najpopularnije siluete i, na neki način, resell tržište. 2004. godine kupili su brend Converse. A od 2015. godine odijevaju cijelu NBA.

Nike nikada nije prestao vjerovati u sport i njegovu moć da iz svakoga izvuče ono najbolje. Zato su stvorili globalnu Play zajednicu koja pomaže mladim djevojkama da kroz lokalne sportske organizacije nauče snagu kretanja i timskih sportova. Vrlo su dobro svjesni utjecaja modne industrije na planet: “Kako bismo zaštitili planet, ne čekamo rješenje, mi ga stvaramo. Kako bismo zaštitili budućnost sporta, naš rad na Planetu usmjeren je na ugljik, otpad, vodu i kemiju.”

Samo Učini To!

Footshop
FLEXDOG ti daje više.
Stvori svoj profil.
Doggy StripeDoggy Stripe Foreground Ear