• Sve

  • Muškarci

  • Žene

  • Djeca

Odjeća Gucci

Neki ljudi su veliki obožavatelji Guccijevih dizajna s njihovim prepoznatljivim uzorkom, ali postoje i ljudi koji ga apsolutno mrze. Međutim, broj onih koji ga ne vole nije bitan za veliku modnu ikonu poput Guccija. Brend je sinonim za luksuz i smatra se jednim od najvrjednijih i najpoželjnijih modnih brendova diljem svijeta. Njegovi proizvodi se često vide kao statusni simboli i investicije u bezvremenski stil. Premium brendovi su traženi i česti suradnici. Adidas je jedan od Guccijevih dugogodišnjih partnera i nastavljaju surađivati čak i nakon što su izdali žestoko kritiziranu baklavu-džemper. Mnogi njihovi odjevni predmeti se zapravo smatraju rasističkim, ali brendovi tvrde da podupiru sve podjednako. Osim Adidasa, Gucci je surađivao s kontroverznim Balenciagom, CDG-om ili tvrtkom XBOX. Ikonografski Guccijevi dizajni vrlo su popularni na tržištu krivotvorina. Kupnja Gucci majice za 40 dolara je ponuda kojoj se ne može svatko oduprijeti. Originalna kolekcija odjeće uključuje sve od jakni preko kaputa do popularnih dodataka. Najskuplji Gucci Stuart Hughes remen prodan je za 250.000 dolara i to je najskuplji Guccijev predmet ikad prodan.

Gucci

Gucci je jedan od najprestižnijih i najutjecajnijih svjetskih luksuznih modnih brendova, poznat po prepoznatljivom dizajnu, kvalitetnoj izradi i bogatoj talijanskoj baštini. Osnovao ga je 1921. godine Guccio Gucci u Firenci, Italija. Počeo je kao mala tvrtka za kožnu galanteriju i prtljagu. Odmah je prepoznatljiv po svom dvostrukom G logu (GG), koji predstavlja inicijale osnivača, Guccia Guccija. Ovaj logo i drugi prepoznatljivi motivi poput zeleno-crvene prugaste trake postali su sinonim za brend. Njihova ponuda uključuje artikle poput torbica, obuće, mirisa ili njihovih kultnih Gucci remena. Možda niste znali da je Gucci bio uključen u razne filantropske napore, uključujući podršku UNICEF-u, kampanju Chime for Change i inicijative usmjerene na promicanje rodne ravnopravnosti i prava djece. Što se tiče partnerstva, Gucci je surađivao s kontroverznim Balenciagom, CDG-om ili tvrtkom XBOX. Imati Gucci XBOX koji je "flex" ne može si svatko priuštiti, a budući da je dizajnirano samo 100 konzola za Guccijev 20. rođendan, to je izvrsna dugoročna investicija. Ako vas zanima Guccijeva priča, bilo bi dobro pogledati film “House of Gucci” koji odražava stvarnu dramu iza modne kuće.