• Sve

  • Muškarci

  • Žene

  • Djeca

Jeftino tenisice i cipele Vans

Jeftino tenisice i cipele Vans

Što je toliko posebno kod Vans tenisica, mogli biste pitati. To je njihova jednostavnost koja vam omogućuje da ih nosite svaki dan doslovno uz bilo koju odjevnu kombinaciju i njihova cijena. Kod nekih modela to je jednostavna konstrukcija za obuvanje koja čini razliku, na primjer popularne Vans Slip-On. Prvi model lansiran je 1966. u Anaheimu u Kaliforniji. Osnivač Paul Van Doren slučajno je inovirao ikonski dizajn waffle potplata koji je postao prepoznatljiva značajka Vans tenisica, iako je to bila samo Paulova želja da napravi izdržljiviji potplat za svoje cipele. Waffle uzorak s uzdignutim kvadratima i udubljenjima značajno je poboljšao prianjanje Vans cipela na skateboard dasci. Ova inovacija dizajna revolucionirala je obuću za skateboarding i učinila Vans omiljenim među skejterima. Vintage Vans tenisice s originalnim waffle potplatom tražene su među entuzijastima i kolekcionarima tenisica. Ovi rani modeli imaju povijesnu i kulturnu vrijednost u svijetu tenisica. Šahovski uzorak, često povezan s Vansom, debitirao je 1970-ih. Ikonski dizajn stekao je široko priznanje i postao sinonim za identitet brenda. Iako su Vans cipele pristupačne, postoje iznimke kada cijena vrtoglavo raste, poput Vans x DSM Old Skool tenisica čija je cijena 600$.

Vans

Vans je osnovan u Anaheimu, Kalifornija, od strane Paula Van Dorena zajedno s partnerima Jimom Van Dorenom, Gordyjem Leejem i Sergeom Delijom. Brend je u početku nosio naziv Van Doren Rubber Company. Dana 16. ožujka, brend je otvorio svoju prvu trgovinu i istog dana 12 kupaca kupilo je cipele, danas poznate kao model "Authentic", koje karakterizira jednostavan dizajn od platna i ljepljivi gumeni potplat. Brend se također suočio s financijskim izazovima zbog povećane konkurencije i promjenjivih preferencija potrošača. Danas je to jedan od najcjenjenijih streetwear brendova s bogatom poviješću, posebno unutar skate zajednice. Zbog svoje snažne povezanosti sa sportom, Vans je otvorio zatvorene skateparkove poznate kao "House of Vans" na različitim lokacijama, pružajući prostor skejterima za vježbanje i sudjelovanje u kulturnim događanjima. Dok je skateboarding i dalje u središtu njegovog identiteta, Vans je proširio svoju ponudu proizvoda kako bi uključio razne stilove cipela, odjeću, dodatke i suradnje koje zadovoljavaju širok raspon životnih stilova i modnih preferencija.

Brak skateboardinga i ulične mode

Kako je skateboarding dobivao na popularnosti i razvijao se u kulturni pokret, Vans waffle đon postao je ikona ovog sporta. Skejteri su brzo prepoznali performanse koje nudi grip i izdržljivost đona, što je dovelo do snažne veze između Vansa i skejterske zajednice. Kada govorimo o vezama, skateboarding i streetwear predstavljaju savršen par, što je razlog zašto ne samo skejteri vole Sk8-Hi ili Old Skools već su i Vans Knu Skool izazvale ludilo zahvaljujući svojoj vintage robusnoj estetici s debelim đonom. Spomenuti Sk8-Hi su osnovni komad koji sadrži ojačane materijale za podršku gležnja, a istovremeno nudi spoj stila i funkcionalnosti. Osim klasičnog crno-bijelog dizajna, silueta je redizajnirana u više suradnji s high-fashion brendom Supreme ili kultnim brendom WTAPS. Visoke tenisice ostaju bezvremenske i popularne kao i Old Skool i Slip-On siluete. Sigurno ste vidjeli Slip-On klasike u poznatom dizajnu šahovnice koji je doslovno proslavio model. Iako su Vans tenisice prilično pristupačne, cijene za posebna izdanja nastala u sklopu različitih suradnji mogu se jako popeti. Njihov najskuplji par Vans tenisica su Vans ERA 95 nastale u suradnji s Fear of God gdje cijena ostaje na 2.575$. Postoje doista puno skuplje tenisice, ali za par Vansa to je solidno.